Často kladené otázky
Notion je všestranná aplikace pro organizaci, plánování a správu informací, která ti umožňuje mít všechny důležité věci na jednom místě. Můžeš ji používat jako:
To-do list pro úkoly a každodenní plány.
Kalendář pro sledování termínů a schůzek.
Poznámkový blok pro zapisování nápadů nebo rychlých poznámek.
Projektového manažera pro sledování větších projektů.
Databázi pro ukládání informací, jako jsou seznamy knih, kontakty nebo třeba seznam cílů.
Je to jako digitální "švýcarský nožík" pro tvoji práci i osobní život. Notion si můžeš přizpůsobit podle svých potřeb – vytvořit si tabulky, stránky, seznamy, šablony nebo propojit informace mezi sebou.
Zkrátka, pokud hledáš nástroj, který vám pomůže být produktivnější, mít pořádek v úkolech i myšlenkách, a přitom nemusíš přepínat mezi různými aplikacemi, Notion je ideální.
Vůbec nevadí. Pokud máte v práci přísnou firemní politiku ohledně instalace aplikací třetích stran, NOTION funguje s přehledem i ve webovém rozhraní.
Ne, neplatí. NOTION je pro osobní užití (1 uživatel) zdarma. NOTION si můžeš stáhnout jako aplikaci (desktop nebo na telefonu) nebo jej použít na webovém rozhraní. Bez ohledu na to, kterou verzi zvolíš, obsah se ti synchronizuje na všech verzích, tzn. co si zadáš v práci na desktopu, pak najdeš po cestě na schůzku v telefonu a naopak.
NOTION jako takový je "tabula rasa". Můžeš si v něm svůj ideální systém vyklikat sama nebo může použít již přednastavenou "appku" někoho jiného. Třeba od 9 do 5 :-)
Šablonu je potřeba vyplnit tvými položkami. Tedy tvými úkoly, tvými projekty, tvými myšlenkami, cíli a schůzkami. Na úvodní nastavení si připrav 15 minut. Pak už můžeš valit. Pro pokročilé části si vyhraď dalších 15. NOTION je extrémně intuitivní a uvidíš, že po pár dnes si jej budeš vesele rozšiřovat o své vlastní funkce.
Šablonu si koupíš jednou a máš ji napořád, nemusíš doplácet už nikdy nic.
Šablonu si stáhneš na 3 kliknutí. Obsah šablony rozchodíš, neboj. Pokud umíš zapnout počítač a poslat email - pak s NOTION nebudeš mít sebemenší problém!
Určitě ne. Je jedno, jestli člověk pracuje v korporátu nebo v maličké firmě nebo sám na sebe. Šablonu využije tak i tak. Adresuje to ale specificky potřeby odbavování většího množství úkolů pro lidi, kteří si neřídí čas jen sami a nemohou si jen sami určit, kdy co dodají a kdy se čemu budou věnovat. Tzn. pokud máš klienty, deadliny, úkoly, projekty a i nějaké své cíle, které chceš splnit, tak šablonu využiješ, ať už ti chodí výplata od zaměstnavatele nebo jsi OSVČ.
Pokud si zakoupíš finanční plánovač, máš přístup k CZK verzi a k EUR verzi. Nelze je bohužel kombinovat, tzn, že buď bude tvůj finanční přehled celý v CZK nebo celý v EUR.
_edited.png)